Eripedagoogi ülesandeks on õpilase arengu- ja õpioskuste taseme kindlaks tegemine ja neid mõjutavate tegurite väljaselgitamine. Eripedagoog toetab ja juhendab õpilasi, kellel on õppimisraskused, aitab arendada õpilaste sotsiaalseid ja kognitiivseid oskusi ning pakub vajalikku juhendamist ja personaalset tuge.
Logopeedi ülesandeks on õpilase kommunikatsioonivõime hindamine, suulise ja kirjaliku kõne arendamine ning õpetajate nõustamine õpilase kõne arengu toetamisel. Logopeed toetab ja juhendab õpilasi kõne, häälduse ning väljendusoskuste arendamisel, aidates neil paremini õppimisega toime tulla.
Koolipsühholoogi ülesandeks on õpilase psühholoogilist arengut ja toimetulekut mõjutavate tegurite väljaselgitamine. Psühholoog toetab õpilaste emotsionaalset heaolu ja vaimset tervist, aidates neil arendada positiivseid toimetulekuoskusi, et toime tulla stressi, suhete ja õppimisega seotud väljakutsetega.
Sotsiaalpedagoogi ülesandeks on õpilase sotsiaalsete oskuste hindamine, suhtlemisoskuse kujundamine ja toetamine. Koolikohustuse täitmist takistavate probleemide kaardistamine, nende ennetus- ja lahendustegevuste koordineerimine. Sotsiaalpedagoog toetab õpilasi kooli- ja koduelus tekkivate sotsiaalsete raskuste lahendamisel, teeb koostööd õpetajate ja vanematega, et luua turvaline ja toetav õpikeskkond.
HEV koordinaator koordineerib kooli tugivõrgustiku tööd, toetab erivajadustega õpilaste õppeprotsessi, tehes koostööd õpetajate, vanemate ja spetsialistidega, et tagada igale õpilasele vajalik tugi ja individuaalne lähenemine.